Beste burgers, belasting betalers, ouders, lees deze familierecht uitspraak en huiver!

tja anne-marie, kinderen eerst toch? it takes a village to defather..
10 jaar terug kwam ik al uit op meer dan 3 miljard (excl. collaterale schade)
al met al heb ik vanuit dezelfde inzichten een heel andere aanpak bedacht
te beginnen met “scheiding is kinder-mishandeling/discriminatie”, dat wordt niet serieus genomen
feminisme maakt meer kapot dan ons lief is, postmodern feminisme vernietigt de wereld
afijn, ik heb hier 17 jaar aan gegeven, laatstelijk moet ik het rustiger aan doen
groet,

annemarievanmackelenbergh

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBNHO:2017:2082&showbutton=true

Kijk naar de datum: 17-03-2017

Dit raakt mij en ik mag hopen dat het jullie ook raakt. Te vaak wordt ik benaderd door met name vaders die een kind kregen, maar vervolgens afgeschreven worden, vaak vlak na de geboorte of als het kind nog erg klein is.

Als dat gebeurt, kan ik al voorspellen hoe het gaat verlopen. Vaders die thuiskomen en zien dat moeders met kind met de noorderzon is vertrokken, vaak het hele huis leeggehaald en natuurlijk geen adres achter latend.

Zo’n vader weet niet wat hem overkomt en doet wat ‘normaal’ is, hij wendt zich tot de instanties die suggereren dat ze er voor het kind zouden moeten zijn. Zo belt een vader naar Veilig Thuis. Weet je wat het standaard advies is? Neem een advocaat!

Zodra je dat doet, ben je aan de goden overgeleverd. Neem van mij aan dat die advocaat jou helemaal leeg…

View original post 1,484 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

