Lees hier gratis ‘De Vechtscheidingsindustrie (1): ‘Zorg dat mijn ex de kinderen niet meer ziet’

Alina, de (vecht)scheidingsindustrie, hoe herkenbaar al die ‘gevallen’, echter mijn ervaringen/informatie/analyse na 17 jaar verwerking&strijd is een heel andere, overigens Zorro hoorde niet bij Dwaze Vaders maar bij Gescheiden Vaders Nederland (GVN) en zijn actiegroep Familie4Justice (Fam4J), groet

Consumentendoc

In dit eerste deel van de zesdelige serie:

  • David Janssen (41), buitengesloten vader, ziet zijn dochter al zeven maanden niet meer. “Mijn advocate stelde me gerust. ‘Dat staat de rechter echt niet toe. Daar is geen enkele grond voor.’ Niets is minder waar. Ik verloor niet alleen de rechtszaak, maar raakte het gezag als ouder over Puck kwijt.”
  • Familierechtadvocaat mr. R. Kaya: “Familierecht vindt plaats achter gesloten deuren. Daar strijd ik al jaren tegen. Zelfs zedenmisdrijven in het strafrecht zijn openbaar. Niemand ziet hoe vaders op hun kop staan, op de tafel springen, stampen. Of je flipt, of je slikt.”
  • Buitengesloten vader Patrick Damhuis: “Mijn boosheid over de onrechtvaardigheid was een volkomen normale reactie. De psycholoog zei dat het gek zou zijn geweest wanneer ik me níet zo zou voelen. We voerden het rapport aan bij de rechtbank. Het kwam te laat. Ik mag mijn dochters nog steeds niet zien.”
  • Didi de Vries…

View original post 5,168 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

